Regulamin Konkursu fotograficznego promującego wyjazdy studentów w programie Erasmus+

  1. ORGANIZATOR I CZAS TRWANIA KONKURSU

1.1. Organizatorem konkursu fotograficznego promującego wyjazdy studentów w programie Erasmus+ pt. „ERASMUS plus JA” nazywanego  dalej  Konkursem,  jest Uniwersytet Szczeciński – Dział Spraw Międzynarodowych, zwany dalej Organizatorem.

1.2. Kontakt z Organizatorem może odbywać się drogą mailową na adres dwz@univ.szczecin.pl. Wszelką korespondencję oraz pytania dotyczące Konkursu należy kierować na powyższy adres.

1.3. Termin nadsyłania prac upływa 14 czerwca 2019 r. o godz. 15:00. Wręczenie nagród odbędzie się 28 czerwca 2019 r. w Dziale Spraw Międzynarodowych.

1.4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów określonych w pkt. 1.3. i 4.3.

1.5. Organizator nie pobiera żadnych opłat za udział w konkursie.

1.6. Organizator nie pokrywa kosztów związanych z uczestnictwem w Konkursie. Koszty te pokrywa Uczestnik we własnym zakresie.

  1. IDEA KONKURSU

2.1. Ideą konkursu jest wyłonienie najlepszych zdjęć, które będą obrazowały doświadczenia studenta lub absolwenta US związane z pobytem na wymianie w programie Erasmus+ w roku akademickim 2018/2019. Uczestnicy mają za zadanie uchwycić kulturowe aspekty pobytu na stypendium.

  1. UCZESTNICY

3.1. Uczestnikiem Konkursu może być student lub absolwent US, który uczestniczył w wyjeździe na studia (SMS) lub praktykę (SMP) w programie Erasmus+ w roku akademickim 2018/2019. Osoby, które zgłosiły swój udział w Konkursie na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, zwane są w niniejszym regulaminie „Uczestnikami” lub „Uczestnikami Konkursu”.

3.2. W Konkursie nie mogą brać udziału osoby biorące udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu, członkowie Jury konkursowego oraz ich najbliższa rodzina.

  1. ZGŁOSZENIE UDZIAŁU W KONKURSIE. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZDJĘCIA

4.1. Zgłoszenia zdjęcia na Konkurs można dokonać poprzez stronę internetową: http://dsm.usz.edu.pl/konkursy załączając zdjęcie w wypełnianym na stronie Formularzu i wpisując tytuł zdjęcia. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dane podane w Formularzu Zgłoszeniowym Uczestnika, uniemożliwiające odszukanie Uczestnika i/lub wręczenie nagrody.

4.2. Zdjęcia zgłaszane do Konkursu winny być nadsyłane w formie zgłoszenia indywidualnego lub w formie zgłoszenia zespołowego. W przypadku zgłoszenia zespołowego nagroda przyznawana jest zespołowi jako całości i nie podlega zwielokrotnieniu.

4.3. Zgłoszenia do Konkursu będą przyjmowane do dnia 14 czerwca 2019 r. do godz. 15:00.

4.4. Każdy Uczestnik może przesłać maksymalnie dwa zdjęcia o rozdzielczości co najmniej 1000 pikseli każde (krótszy bok zdjęcia).

4.5. Do Konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie zdjęcia, które nie były dotąd publikowane, nagradzane, a w czasie trwania Konkursu nie biorą udziału w innym konkursie.

4.6. Zdjęcia zgłaszane na Konkurs nie mogą naruszać prawa, w tym w szczególności dóbr osobistych osób trzecich, a także ogólnie przyjętych norm obyczajowych – w szczególności dotyczy to treści powszechnie uznawanych za wulgarne i obraźliwe, zawierających pornografię, erotykę, obrażających uczucia innych osób, w tym również uczucia religijne, przedstawiających przemoc albo materiały o tematyce rasistowskiej, naruszające prawo do prywatności, zawierających materiały chronione prawami wyłącznymi (np. prawami autorskimi) bez zgody uprawnionych.

4.7. Przystępując do Konkursu na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie Uczestnik Konkursu oświadcza, że:

I. przysługują mu wyłączne i nieograniczone prawa autorskie do dostarczonego zdjęcia oraz że wszystkie osoby występujące na zdjęciu wyrażają zgodę na wykorzystanie ich wizerunku, opublikowanie produkcji oraz publiczną prezentację.

II. zobowiązuje się do udzielenia Organizatorowi nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie licencji na publiczne udostępnienie zdjęcia przez Organizatora i/lub Usługodawcę (z prawem sublicencji) na potrzeby realizacji i promocji Konkursu, jak również na wszystkie czynności konieczne dla udostępnienia zdjęcia i realizacji Konkursu, w tym w szczególności wprowadzania do sieci komputerowych, Internetu, wielokrotne utrwalanie i zwielokrotnianie zdjęcia każdą techniką, przesyłanie zdjęcia innym podmiotom współpracującym w jakiejkolwiek formie i jakikolwiek sposób, a także na przekazanie nadesłanego zdjęcia Jury w celu jego oceny zgodnie z punktem 5 niniejszego Regulaminu.

III. wyraża zgodę na umieszczenie na zdjęciu logotypów Organizatora i ewentualnych partnerów Konkursu.

IV. w przypadku otrzymania nagrody w Konkursie, Uczestnik zobowiązuje się do wyrażenia zgody na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie nagrodzonego zdjęcia (z prawem sublicencji) bez ograniczeń terytorialnych oraz opublikowanie jego imienia, nazwiska, miejscowości zamieszkania w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem, także na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora, w tym w szczególności na utrwalanie i zwielokrotnianie zdjęcia każdą techniką, w tym cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń co do ilości i wielkości nakładu, a także rozpowszechnianie zdjęcia poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie, Intranecie i TV.

V. zwalnia Organizatora z odpowiedzialności z tytułu opublikowania nadesłanego przez siebie zdjęcia. W przypadku jakichkolwiek roszczeń osób trzecich z tytułu niezgodności ze stanem faktycznym i/lub prawnym oświadczeń, o których mowa w pkt. 4.7 lub z tytułu naruszenia praw osoby trzeciej Uczestnik zobowiązuje się do uregulowania wszystkich związanych z tym faktem zobowiązań. W przypadku pokrycia przez Organizatora jakichkolwiek roszczeń osób trzecich z tytułu niezgodności ze stanem faktycznym i/lub prawnym oświadczeń, o których mowa w pkt. 4.7 lub z tytułu naruszenia ich praw, Uczestnik zobowiązuje się do uregulowania wszystkich związanych z tym faktem kosztów.

  1. OCENA ZDJĘĆ

5.1. Wszystkie zdjęcia nadesłane do Konkursu podlegają ocenie Jury powołanego przez Organizatora, w  skład  którego  wejdą  przedstawiciele  Działu  Spraw  Międzynarodowych.

5.2. Jury dokonuje oceny po zakończeniu zgłoszeń, biorąc pod uwagę w szczególności jakość, oryginalność i kreatywność nadesłanych zdjęć i wybierze Zwycięzców  Konkursu.

5.3. Wyniki Konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej Konkursu http://dsm.usz.edu.pl/konkursy. Zwycięzcy zostaną poinformowani o decyzji Jury przez Organizatora  pocztą  elektroniczną.

5.4. Spośród nadesłanych zdjęć Jury wyłoni maksymalnie 3 (trzy), które jego zdaniem, będą najbliższe realizacji założeń Konkursu. Jury nie ma obowiązku uzasadniać swoich decyzji oraz przedstawiać informacji o przebiegu obrad.

5.5. Jury zastrzega sobie prawo do innego podziału nagród.

5.6. Decyzje Jury są ostateczne i prawnie wiążące dla wszystkich Uczestników Konkursu.

  1. NAGRODY

6.1. Warunkiem otrzymania nagrody jest udzielenie licencji do zdjęcia umożliwiającej m. in. publikację zdjęcia w Internecie, na warunkach określonych w Regulaminie oraz zawartej umowie. W przypadku braku udzielenia licencji Organizator nie przyzna nagrody, a Jury będzie uprawnione do zmiany werdyktu i wyboru innego Zwycięzcy. Wzór umowy licencyjnej będzie dostępny na stronie internetowej http://dsm.usz.edu.pl/konkursy. Podpisaną umowę licencyjną należy dostarczyć Organizatorowi w terminie 4 dni roboczych od dnia otrzymania przez Uczestnika informacji o wyborze jego jako Zwycięzcy Konkursu i najpóźniej do dnia 25 czerwca 2019 r.

6.2. Nagrodami w konkursie są 3 (trzy) bony podarunkowe do zrealizowania w centrum handlowym Galeria Kaskada w Szczecinie o wartości  250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych) każdy. Każdy Zwycięzca otrzyma 1 (jeden) bon, z zastrzeżeniem postanowienia pkt 4.2.

6.3. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny.

6.4. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany nagród w Konkursie.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

7.1. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej http://dsm.usz.edu.pl/konkursy.

7.2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie.

7.3. Uczestnicy, którzy nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszym Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje, zostaną zdyskwalifikowani, a zgłoszone zdjęcie nie będzie brało udziału w Konkursie i nie będzie podlegało ocenie.

7.4. Organizatorowi przysługuje prawo unieważnienia Konkursu bez podania przyczyny na każdym jego etapie oraz do niewyłonienia Zwycięzców.

7.5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.

7.6. Wzięcie udziału w Konkursie jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatora w celu organizacji Konkursu zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO).

7.7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne dla wzięcia udziału w Konkursie.

7.8. Komunikaty i informacje na temat konkursu publikowane będą na stronie http://dsm.usz.edu.pl/konkursy .

7.9. Harmonogram Konkursu:

– ogłoszenie Konkursu 12 kwietnia 2019 r.,

– ostateczny termin nadsyłania zdjęć:  14 czerwca 2019 r., godz. 15:00,

– powiadomienie Uczestników o wynikach: 19 czerwca 2019 r.

– wręczenie nagród: 28 czerwca 2019 r., miejsce: Dział Spraw Międzynarodowych.

Zwycięzca, w celu odebrania nagrody zobligowany jest do wypełnienia umowy licencyjnej.